Skip to Main Content »

Search Site
Je winkelmand is leeg

Informatie over bestellen bij Sfeer & zo

 

♦  Veilig online bestellen vanaf € 15 
        ♦  Verzending via PostNL slechts € 3,95  
        ♦   14 dagen retourservice 

♦  Snelle levering (1 tot 4 werkdagen) 

   ♦  Gratis verzending v.a. € 49 (particulieren)    ♦   24/7 persoonlijke klantenservice via chat


Nader kennismaken? 

 

 

Betalen & verzenden

Klik hieronder op een onderwerp voor meer informatie over betalen & verzenden.
Liever persoonlijk contact? Chat met ons of neem contact op via onze Klantenservice


Hoe kan ik betalen?



Voor het afrekenen van je bestelling (vanaf € 15,00) bieden wij je diverse betaalmethoden. De methoden online bankieren en creditcards gaan via Pay.nl, altijd veilig en betrouwbaar, welke optie je ook kiest.

  •    - iDEAL (Nederland)

    Veilig online betalen via je eigen bank. De bekenste online betaalmethode van Nederland. De betaling wordt direct verwerkt en je kan direct het afgeschreven bedrag terug vinden op je (online) afschrift.
    Als je via IDEAL betaalt, garanderen wij levering binnen de aangegeven levertijd. 
     
  •                - Bancontact (België)

    Direct online afrekenen, via je eigen en vertrouwde bankomgeving. Bancontact is een standaardapplicatie op de kaarten die de Belgische banken uitgeven bij het openen van een rekening. Als je via Mr Cash betaalt, garanderen wij levering binnen de aangegeven levertijd.
     
  •  Billink          - Achteraf/uitgesteld betalen via Billink (Nederland)

    Eerst zien, dan betalen. Geen probleem! Wanneer je deze betaaloptie selecteert, wordt je bestelling, na een kredietcontrole door Billink, direct bevestigd. Je ontvangt direct na je bestelling een e-mail van Billink met daarin de factuur, welke je binnen 14 dagen aan hen dient te voldoen (de betaaltermijn gaat dus niet pas in na ontvangst van je bestelling). De bestelling wordt binnen de aangegeven levertijd verstuurd, zodat je de producten eerst ontvangt alvorens deze te hoeven betalen. Deze betaaloptie brengt extra kosten met zich mee, daarom berekenen wij een extra bijdrage van € 0,99.
     
  •                 - Giropay (Deutschland)

    Direct online afrekenen, via je eigen en vetrouwde (Duitse) bankomgeving. Iedere betaling met deze Duitse betaaloptie start met het invullen van de bankcode en het rekeningnummer. Dan volgt de inlogprocedure. Als je via Giropay betaalt, garanderen wij levering binnen de aangegeven levertijd.
     
  •             - Creditcard

    Met een creditcard of kredietkaart  kan je bij ons online shoppen en achteraf betalen, dit in tegenstelling tot andere betaalmogelijkheden zoals iDEAL, waarbij het bedrag direct van de rekening wordt afgeschreven. De creditcard is een bekende en vertrouwde betaalmethode. Als je via creditcard betaalt, garanderen wij levering binnen de aangegeven levertijd. Deze betaaloptie brengt extra kosten met zich mee, daarom berekenen wij een extra bijdrage van € 0,99.
     
  •                - Paypal (evt. gekoppeld aan je creditcard, alle landen)

    Veilig online betalen via Paypal. Je aankopen direct online betalen via creditcard, bankoverschrijving of het PayPal-saldo. Dit kan ook vanaf de mobiele telefoon of tablet en zonder het invullen van bank of creditcardgegevens. Deze betaalmethode wordt steeds populairder. Als je via Paypal betaalt, garanderen wij levering binnen de aangegeven levertijd. Deze betaaloptie brengt extra kosten met zich mee, daarom berekenen wij een extra bijdrage van € 0,99.

     
  •             - Sofortbanking, voorheen Direct ebanking (alle landen)

    Veilig online betalen via je eigen bankomgeving. Sofortbanking (voorheen Direct ebanking) is een variant op betalen per bank en maakt het mogelijk om vanuit verschillende landen te betalen. Met name in Duitsland wordt deze betaaloplossing veel gebruikt. Maar ook in landen zoals Oostenrijk, Zwitserland, België en Groot Brittannië wordt er steeds vaker voor deze betaalwijze gekozen

     
  •                    - Vooruitbetaling per bank / Banküberweisung / Bank transfer / Virement bancaire

    Wanneer je kiest voor vooruitbetaling, verzenden wij je bestelling direct na ontvangst van je betaling op onze rekening. Houd er dus rekening mee dat levering hierdoor wat langer kan duren.
    Als je kiest voor overboeking, krijg je een scherm en e-mail van Pay.nl, je kan het totaalbedrag aan hen overmaken.

 

  •                   - Contant of PIN (alleen bij afhalen)

    Deze optie is alleen mogelijk als je de bestelling bij ons wilt komen ophalen in Zeeland, Noord-Brabant. Het is mogelijk te pinnen of met creditcard te betalen. Contant is uiteraard ook mogelijk.
     
  • VVV Giftcard                 - VVV Giftcard

    VVV Giftcard kado gekregen? Je kan deze bij ons besteden! Meer over de VVV Giftcard vind je op de site van VVV Gitftcard.
     
  • MJES kadobon      - Kadobon van Maakjeeigensfeer.nl

    De kadobonnen welke wij uitgeven zijn altijd onbeperkt geldig. Je kunt je bestelling (deels) betalen met de kadobon door de unieke code in te geven op de afrekenpagina, bij "kadobon gebruiken". Het saldo van de kadobon is altijd online opvraagbaar.


Nadat je de gewenste betaalmethode gekozen hebt, word je verder geleid naar de inlogpagina van je bank of Pay.nl (IDEAL, mr. Cash, creditcard), naar de inlogpapina van Paypal of onze bevestigingspagina (vooruitbetalling en contant). In de laatste 2 gevallen ontvang je van ons een e-mail met nadere instructies m.b.t. betaling. 
 

Wie bezorgt mijn pakket en wanneer (Nederland) ?



Wie bezorgt mijn pakket ?
    
Na ontvangst van je betaling verzenden wij je bestelling via PostNL. Je ontvangt altijd een track & trace code van ons (via e-mail) om de bezorgstatus te volgen. 

Wanneer heb je je pakket in huis?
De levertijd van een artikel staat vermeld op de pagina van het betreffende product. Algemeen geldt: artikelen die rechtstreeks uit ons magazijn geleverd worden, heb je binnen 1-3 werkdagen* in huis,  afhankelijk van de voorraadpositie. Is de verwachte levertijd langer, krijg je altijd bericht van ons. 

  

Wat zijn de verzend- en handlingskosten (Nederland) ?



De verzend- & handlingkosten voor pakketten naar particulieren zijn als volgt:
 
Bestelwaarde >     Bestelwaarde <       Verzendkosten (incl.BTW)
€  15,00 €  48,99 €  3,95  
€  49,00 €    --,-- GRATIS


Vanaf € 49 bestelwaarde is levering GRATIS.
Voor B2B en retail geldt een franco orderwaarde van € 150.

 

Wie bezorgt mijn pakket en wanneer heb ik deze in huis / Versand / Delivery / Livrer EU 



Wie bezorgt mijn pakket ?

    
Na ontvangst van je betaling verzenden wij je bestelling via PostNL. Je krijgt altijd een track & trace code van ons (via e-mail) om de bezorgstatus te volgen.

Wanneer heb je je pakket in huis?
De levertijd van een artikel staat vermeld op de pagina van het betreffende product. Algemeen geldt: artikelen die rechtstreeks uit ons intern magazijn geleverd worden, heb je binnen 2-4 werkdagen* in huis. * = Invloeden van buitenaf, zoals slecht weer, druk verkeer en calamiteiten kunnen het leverschema in de war brengen.

 

Wat zijn de verzend- en handlingskosten / Versandkosten / Delivery costs/ Frais de Livraison EU   



Verzend- & handlingskostenstaffel EU België en Deutschland*
                       
 * = (Belgium/België/Belgique, Germany/Deutschland)

De verzend- & handlingkostenstaffel voor pakketten tot max. 30 kg is als volgt (tarieven zwaardere pakketten op aanvraag):

Order value >    Order value <     Delivery costs (incl. VAT)
€  15,00 €  48,99 €  6,95 
€  49,00 €  74,99 €  5,95 
€  75,00 €   --,-- GRATIS / FREE

 

 

 

 

 Verzend- & handlingskostenstaffel overig EU*                         

 * = (Overig EU) / other EU (France, Greece, Spain, etc)

De verzend- & handlingkostenstaffel voor pakketten tot max. 30 kg is als volgt (tarieven zwaardere pakketten op aanvraag):

Order value >    Ordervalue <      Delivery costs (incl. VAT)
€  15,00 €  84,99 €  14,95 
€  85,00 €  99,99 €  12,95 
€  100,00 €   --,-- GRATIS / FREE

 

 

 

 

 

Kan ik ook afhalen ?



Onze artikelen worden geleverd vanuit het centraal geautomatiseerd magazijn van Sfeerpunt afd. Sfeer & zo in Leusden. Het is mogelijk je bestelling daar af te halen (gratis), uitsluitend op afspraak. Na ontvangst van je bestelling nemen wij contact met je op om een afhaal-afspraak te maken.
 

 

 

Hoe volg ik de status van mijn bestelling?



Je kan de status van je bestelling altijd inzien wanneer je ingelogd bent op je account.
Wil je geen account aanmaken, dan is de status van je bestelling te volgen via de e-mail berichten die je van ons ontvangen hebt. Uiteraard kan je ons ook even mailen of bellen met vragen omtrent de leverstatus. 


Ik wil zakelijk (sfeerpakketten) bestellen, hoe werkt dat ?



Heb je reeds een KvK en BTW nummer, of ben je startende ondernemer?
Ben je op zoek naar sfeer- of kerstpakketten (op maat) of wil je tegen gunstige voorwaarden een sfeercollectie inkopen? Kijk dan hier voor meer informatie!


Goed te weten: informatie over kopen bij Maakjeeigensfeer.nl



We kunnen ons voorstellen dat online kopen vragen bij je oproept. Is het veilig, betrouwbaar en klopt de informatie? Hieronder daarom informatie over bestellen bij Maakjeeigensfeer.nl.

 KEURMERK?
 

  • Keurmerken voeren wij bewust niet, wij zijn namelijk ons eigen "keurmerk". Een extern keurmerk geeft natuurlijk enig houvast, maar is zeker geen garantie;
  • Wij doen gewoon wat we beloven,  wij zijn een kleine organisatie met korte lijnen; 
  • Persoonlijke klantenservice & communicatie is onze kracht;
  • Onze persoonlijke service is onze beste reclame en zonder tevreden klanten geen transacties. Zo simpel is het! 

KOPEN

  • Wil je liever telefonisch of per chat bestellen? Geen probleem, wij zetten de bestelling voor je in het systeem (betaling per bank);
  • Kopen bij Maakjeeigensfeer.nl is veilig & betrouwbaar. Betalingen lopen via een beveiligde omgeving van onze betaalprovider Pay.nl;
  • Je ontvangt altijd per e-mail een bevestiging van je bestelling en een aparte bevestiging van je betaling (let op: Gmail en Hotmail gebruikers, kijk in je spammap).

HERROEPINGSRECHT

  • Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. 
  • Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om artikel(en) te retourneren (mits in originele, verpakte en onbeschadigde staat, zie overige opmerkingen). Je ontvangt dan z.s.m. het aankoopbedrag terug (= aankoopbedrag artikel(en) + verzendkosten heenzending). 
  • Enkel de kosten voor retourzenden zijn voor je eigen rekening.

VERZENDEN / BEZORGEN

  • Je ontvangt altijd per e-mail een bevestiging van verzending, met track & trace code (indien van toepassing);
  • Verzend- & handlingkosten rekenen wij slechts gedeeltelijk door, ook de BTW daarover (verplicht) is voor onze rekening;
  • Wij leveren meestal de eerstvolgende werkdag na je bestelling (interne voorraad), of binnen 5 werkdagen (externe voorraad);
  • Bij afwijkingen in de verzendtermijn ontvang je altijd bericht;
  • Totdat het product door je ontvangen is, dragen wij het risico van verlies, diefstal of beschadiging.

 NA ONTVANGST VAN JE BESTELLING

  • Je hebt 14 dagen bedenktijd, binnen deze bedenktijd mag je de koopovereenkomst zonder opgaaf van reden ontbinden;
  • Je wordt geacht zorgvuldig om te gaan met de verpakking wanneer je het ontvangen artikel beoordeelt;
  • Bij ontbinding (artikelen nog niet verzonden) ontvang je direct je geld terug, meestal al op de dag van ontbinding;
  • Wil je retourneren? Kijk dan hier voor het proces, retourkosten zijn voor eigen rekening.

Vragen, opmerkingen, klachten, suggesties? Wij helpen je graag en zijn 24/7 bereikbaar via chat (rechtsonder op je scherm), e-mail, telefonisch (0486 - 75 52 74), Facebook en andere social media!


Ons verpakkingsmateriaal



Wij gebruiken uiteenlopende verpakkingsmaterialen. Dit is afhankelijk van de te verpakken producten en hoeveelheden. Het meest gebruikt zijn plastic kussentjes, kraftpapier en uiteraard kartonnen dozen. 

 Recycling
 

  • Alle door ons gebruikte materialen zijn reeds eerder gebruikt, wij ontvangen de verpakkingsmaterialen van een externe partij;
  • Je bestelling wordt maximaal veilig verpakt ter bescherming tegen vallen & stoten. Kado's worden (indien gekozen) netjes ingepakt en in een omdoos geplaatst;
  • Wij willen zo de kosten laag houden en hergebruiken de verpakkingen t.b.v. het milieu; 
  • Het kan zijn dat je een stickertje of stuk plakband tegenkomt wegens eerder gebruik, wij maken de materialen echter zo goed mogelijk vrij van stickers en andere materialen! 


 
© 2017 Maakjeeigensfeer.nl - Een handelsnaam van Sfeer & zo - KvK: 57065705 - BTW: NL852423986B01